• ႏွလံုးသားတစံု၏ ရႈရိႈက္သံ - ၁


    က်ေနာ္ေနတတ္ေအာင္ ျကိဳးစားရအံုုးမယ္
    အေျခအေနကိုု လက္ခံႏိုုင္ေအာင္ ျကိဳးစားရအံုုးမယ္
    ဂရုုစိုုက္မႈ နားလည္မႈ သစၥာတရားမ်ားကိုုပဲ လိုုခ်င္တတ္တဲ့ က်ေနာ္ အတၱမ်ားကိုုေပ်ာက္ပေအာင္ ျကိဳးစားရအံုုးမယ္
    ေျပာင္းလဲတတ္တဲ့ စိတ္ဓာတ္ေတြကိုု ရင္ဆိုုင္ႏိုုင္ေအာင္ ျကိဳးစားရအံုုးမယ္
    တခုုခုုဆိုု စိတ္မေကာင္းျဖစ္တတ္တဲ့စိတ္ ငိုုတတ္တဲ့စိတ္ ဒီလိုု ေပ်ာ့ညံ႕လြန္းတဲ့စိတ္ေတြ မာထန္လာေအာင္ျကိဳးစားရအံုုးမယ္
    က်ေနာ္အမ်ားျကီးျကိဳးစားရအံုုးမယ္ ကံျကမၼာရက္စက္ေျပာင္းလဲတတ္တဲ့အခ်ိန္ေတြ ရင္ဆိုုင္ႏိုုင္ဖိုု႕အတြက္
    ဒီလိုုေတြေနတတ္ဖိုု႕အတြက္ ဘယ္ေလာက္ျကာျကာျကိဳးစားရမလဲ
    ဘယ္ေလာက္အခ်ိန္ျကာျကာ ျကိဳးစားရမလဲ
    ဘယ္ေလာက္ခံစားရျပီးမွ ေနတတ္သြားမလဲ
    ဘယ္ႏွစ္ရက္ေလာက္ငိုုေျကြးျပီးမွ ေအာင္ျမင္မလဲ
    က်ေနာ္ျကိဳးစားေနခိုုက္....
    မေနတတ္ေသးတဲ့အခိုုက္...
    ကံတရားျကီးက ရက္စက္သြားခဲ့ရင္ က်ေနာ္ဘယ္လိုု ေနခဲ့ရမလဲ...
    ရက္စက္သြားမဲ့က်ေနာ့္ခ်စ္သုူ႕အတြက္ေရာ က်ေနာ္ဘယ္လိုု အျပံဳးနဲ႕ ႕ႏႈတ္ဆက္ရမလဲ....?


    -ဒုတိယလူ-