• ထိုဘဝ~

    ခ်စ္သူဘဝမွာ ေမာင္ျပန္လာဖို႕
    ၃ႏွစ္တိတိ သစၥာရိွရိွေစာင္႔ေနခဲ႔ရတယ္...
    ေရေျမျခားခ်စ္သူမို႕...
    ျဖစ္လာသမွ် သံသယတိုင္း...
    က်မ ျမိဳသိပ္ခဲ႔ဖူးတယ္...
    ေမာင္က်မအေပၚထားတဲ႔ အခ်စ္ကို..
    က်မမေစာ္ကားခ်င္လို႔ပါ ေမာင္....


    ေမာင္ျပန္လာေတာ႔ က်မတို႕ႏွစ္ေယာက္..
    ဘဝခရီးကို အတူေလွ်ာက္လမ္းမယ္ဆိုတဲ႔
    Plan တခု ႏွစ္ေယာက္အတူ တိုင္ပင္ခဲ႔ဖူးတယ္...
    တာဝန္နဲ႕ အမိန္႕ မလြန္းဆန္ရတဲ႔ ေမာင္႔စစ္သားဘဝမို႕...
    က်မတို႔တိုင္ပင္ထားတဲ႔ မဂၤလာေန႔ရက္ေလး
    ေရာက္ဖို႔အတြက္....
    က်မေနာက္ထပ္ ၂ႏွစ္ခြဲတိတိ ထပ္ေစာင္႔ခဲ႔ရတယ္...
    ေမာင္႔တာဝန္အလုပ္ကို က်မမျငိဳျငင္ရက္ပါဘူး...
    ခ်စ္မိလို႕လားမသိ က်မတို႕ႏွစ္ေယာက္
    တေယာက္နဲ႔တေယာက္ နားလည္မႈတခုရိွခဲ႔ၾကတယ္...


    အၾကိမ္ၾကိမ္အလြဲလြဲ ေမာင္႔ကတိေတြ ခဏခဏ
    ေျပာင္းလဲေနရတာမို႕...
    ပတ္ဝန္းက်င္အျမင္မွာေတာ႔...
    က်မကို ေလွာင္ေျပာင္ေမးျခင္းခံရဖူးတယ္...
    မင္းခ်စ္သူက မင္းကိုမယူပဲ မင္းထက္သာတဲ႔လူေနာက္
    ပါသြားျပီးလားတဲ႔...
    သူတို႔အထင္ေသးတဲ႔အၾကည္႔စံုေတြကို
    က်မခံႏိုင္ရည္မရိွဘူးေမာင္..
    ဖုန္းဆက္တိုင္း အျပစ္ေတြျမင္ျပီး..
    ရန္ရွာပစ္ခ်င္ခဲ႔ဖူးပါတယ္...
    အလုပ္တာဝန္ေတြ မအားတဲ႔ၾကားက
    အေမာေျပဖုန္းဆက္တဲ႔ေမာင္႔ကို
    က်မ အျပစ္မျမင္ရက္ေတာ႔ဘူး...
    ခံစားရသမွ် က်မထပ္ျမိဳသိပ္ခဲ႔ဖူးတယ္...

    လူငယ္လူလြတ္ သဘဝအတုိင္း...
    က်မအေပၚ ခ်စ္ခြင္႔လာပန္တာခံရဖူးတယ္ေမာင္...
    က်မေမာင္ဆီကမရႏိုင္တဲ႔..
    ဂရုစိုက္ ၾကင္နာမႈ ေႏြးေထြးမႈေလး
    အထူးသျဖင္႔ က်မအတြက္ အခ်ိန္ ဆိုတာေတြ
    ရရိွခဲ႔ပါတယ္ ေမာင္...
    အဲလိုအခ်ိန္မ်ိဳးဆို အနည္းနဲ႕အမ်ား စိတ္ေလးတခုေတာ႔...
    ယိုင္လဲဖူးတယ္ေမာင္...
    တခါတရံ က်မႏွလံုးသားကို ဦးစားမေပးမဲ႔..
    ဦးေႏွာက္နဲ႔ စဥ္းစားခဲ႔မယ္ဆိုရင္..
    ေမာင္ကိုေရြးခ်ယ္သင္႔ဖို႔ ၅၀% ပါပဲေမာင္....
    ႏွလံုးသားတခုနဲ႔ျပန္စဥ္းစားရမယ္ဆိုရင္....
    က်မလိုခ်င္တဲ႔အရာေတြက ဘာမွမေျပာစေလာက္ေလးပါပဲ...
    ဘာလို႕လဲဆိုေတာ႔ ေမာင္စစ္သားကို ခ်စ္မိျပီးဆိုရင္...
    လုိခ်င္တဲ႔ ဂရုစိုက္မႈ ၾကင္နာမႈ အခ်ိန္ေတြကို...
    ထားပစ္ခဲ႔ရမယ္ေလ...

    အခုေတာ႔ ေမာင္နဲ႔က်မ
    ဘဝတခုကို အတူေလွ်ာက္လွမ္းႏိုင္ခဲ႔ပါျပီး....
    စိတ္မခ်ျဖစ္တတ္တဲ႔ က်မမို႕...
    ေမာင္တာဝန္က်ရာေနရာတိုင္းကို
    က်မလိုက္ခဲ႔မိတယ္...
    တာဝန္က်ရာမွာ ေမာင္႔စီနီယာေတြရဲ႕ ဇနီးမယားေတြနဲ႕...
    က်မရင္ဆိုင္ရျပန္တယ္...

    မိန္းမေတြရဲ႕ သဘာဝအတိုင္း...
    တခါတရံ သူတို႔ပုတ္ခက္သမွ် စကားတိုင္းကို...
    က်မေခါင္းငံုခံခဲ႔ရျပန္တယ္...
    လက္ညိဳးထိုးရာခိုင္းသမွ်ကို..
    က်မမလုပ္ႏိုင္ေပမဲ႔ ရေအာင္လုပ္ခဲ႔တယ္...
    ေကာက္စိုက္ခဲ႔ဖူးတယ္...
    ေသနပ္လဲ ပစ္တတ္ခဲ႔ဖူးတယ္...
    မလုပ္ႏိုင္တဲ႔အခါ ဟားသလိုလို ေလွာင္သလိုလို...
    အထင္ေသးအျမင္နဲ႔ ေျပာသမွ်ခံခဲ႔ရဖူးတယ္...
    က်မေၾကာက္လို႕ ျငိမ္းေနခဲ႔တာမဟုတ္ပါဘူးေမာင္...
    က်မအရံႈးအနိမ္႔ခံတဲ႔ မိန္းမထဲမွာ က်မမပါခဲ႔ဘူးေနာ္...
    ဒါေပမဲ႔ေမာင္...တခုခုမ်ား က်မအမွားလုပ္လိုက္ရင္...
    က်မနာမည္နဲ႕ အေျပာခံရမွာမဟုတ္ဘူး...












    ဘယ္ဗိုလ္ၾကီးရဲ႕ မိန္းမ ဆိုတဲ႔ အေျပာနဲ႔ခံရမွာေလ...
    က်မေမာင္႔သိကၡာကိုမက်ေစခ်င္ပါဘူး...
    လူလယ္မွာ ေမာင္႔မ်က္ႏွာေလးကို ေမာ႔ေနေစခ်င္တယ္...

    က်မေမာင္႔ကိုမွ သည္းခံခဲ႔ရတာမဟုတ္ဘူး..
    ေမာင္႔ပတ္ဝန္က်င္နဲ႔ပါသည္းခံခဲ႔ရတာပါ...
    ေမာင္႔ရာထူးကိုခ်စ္ခဲ႔လြန္းလို႔မဟုတ္ဘူး..
    ေမာင္႔ကိုခ်စ္ခဲ႔တာပါ...ေမာင္ေျပာဖူးတယ္ေနာ္...
    သူ႔ကိုခ်စ္ရင္ သည္းခံႏိုင္ရမယ္ဆိုတဲ႔စကား
    က်မနားမလည္ခဲ႔ပါဘူး
    အခုေတာ႔ က်မသည္းခံႏိုင္တယ္ေမာင္...
    ေမာင္႔ကို ခ်စ္လို႔ပါ...
    က်မဘက္က တတ္ႏိုင္သမွ် ျဖည္႔ဆည္းေပးခ်င္ခဲ႔တာပါ
    လူေတြေျပာတဲ႔ ပါရမီျဖည္႔ဖက္ ဆိုတာဘာလဲေတာ႔မသိဘူး...
    အခုဆို က်မတို႕ႏွစ္ေယာက္ တခါတရံ ပင္းပန္တဲ႔အခါ...
    တေယာက္ပခုံးေပၚ တေယာက္ မွီေနခဲ႔ၾကတယ္....

    ခက္ခဲတဲ႔အခ်ိန္တိုင္း ေမာင္နဲ႕က်မ
    တေယာက္နဲ႕တေယာက္ အားေပးရင္း
    တရက္ထက္တရက္ အခ်စ္ေတြ
    တိုးလာခဲ႔တယ္
    စစ္သားတေယာက္ရဲ႕
    ခ်စ္သူ ဇနီးတေယာက္ျဖစ္ရတာ
    က်မေနာင္တမရခဲ႕သလို
    ေမာင္႔လိုသိပ္ခ်စ္ရတဲ႔ ခင္ပြန္းတေယာက္ရတာ
    က်မရဲ႕ ျမားနတ္ေမာင္ကို
    ေက်းဇူးတင္ပါတယ္..