• သူတို႕အေၾကာင္း...


    ၁၄ရက္ေန႔တဲ႕
    ခ်စ္သူရိွတဲ႔သူေတြတိုင္း သက္ဆိုင္ေပမဲ႔...
    က်ေနာ္တို႕စစ္သားေတြနဲ႕က ရိုးရိုးေန႔ေလးမ်ိဳးပဲ...

    ေခ်ာကလတ္နဲ႕အရုပ္ေလးကို ပိုက္ကာ
    ခ်စ္သူရိွရာ သြားေနၾကတဲ႔အခ်ိန္မ်ိဳးပဲ...
    က်ေနာ္တို႕လဲ ေသနပ္တခုကိုရင္မွာပိုက္လို႕
    မနက္ျဖန္ရိကၡာအတြက္ စစ္ေျမျပင္မွာ ပူပန္ေနရတာပဲ...

    ခ်စ္သူေလးဆီ ဖုန္းေခၚကာ ခ်စ္ေၾကာင္းေလးေတြ
    ခ်ိဳသာေနၾကတာပါပဲ...
    က်ေနာ္တို႕လဲ ေသနပ္သံဗံုးသံေတြ ၾကားမွာ..
    အေသစြန္႔ျပီး ဒီႏိုင္ငံအတြက္ တိုက္ခိုက္ေနရတာပါပဲ..

    ေရေျမျခားခ်စ္သူေတြအတြက္ တေယာက္နဲ႕တေယာက္
    အလြမ္းသယ္ေနၾကတာပါပဲ...
    က်ေနာ္တို႕လဲ အမိန္႔တခုကို နာခံ
    တာဝန္ေတြထမ္းေဆာင္ရင္း
    ေတာင္တန္းၾကီးေတြသာ ၾကည္႔ရင္
    အလြမ္းေလးေျဖေဖ်ာက္ထားလိုက္တာပါပဲ..

    ခ်စ္သူနဲ႔အတူ ဘုရားဖူး ပန္းျခံသြားေနတဲ႔အခ်ိန္..
    က်ေနာ္တို႕လဲ တိုင္းျပည္ကို ေျပာင္းျပန္လွန္ျခင္းေနတဲ႔
    လူေတြနဲ႕အတူ ျပိဳင္ဆိုင္တုိက္ခိုက္ေနရတာပါပဲ...

    ဒီႏိုင္ငံ ဒီတိုင္းသူျပည္သားမ်ား
    ဒီလိုေန႔မ်ိဳးေလးမွာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ဖို႕အတြက္
    ဟိုး... ေတာေတာင္ၾကားမွာ...
    အခ်စ္ေတြ သံေယာဇဥ္ေတြ ကို ဥေပကၡာျပဳျပီး..
    ကာကြယ္ေပးသြားခဲ႔ၾကတဲ႔ စစ္သားေတြရိွတယ္ဆိုတာ
    သူတို႕ရင္ထဲ တခ်က္ေလးသတိရခဲ႔ရင္ေတာင္
    ဒီ ၁၄ရက္ဆိုတာလဲ က်ေနာ္တို႕အတြက္
    ဘာမွမဟုတ္ေတာ႔႔ပါဘူး