• ေမာင္နဲ႕က်မ



    ေမာင္ ခ်စ္တယ္ မ်ားစေျပာမလားလို႕ က်မဘက္က ျငိမ္သက္ခဲ႔ဖူးတယ္
    ေမာင္ လြမ္းတယ္ မ်ားစေျပာမလားလို႕ က်မဘက္က ေစာင္႔ေနခဲ႔ဖူးတယ္
    ေမာင္ တြ႕ခ်င္တယ္ မ်ားစေျပာမလားလို႕ က်မဘက္က ေမွ်ာ္လင္႔ဖူးတယ္
    တကယ္ေတာ႔ က်မနဲ႕ေမာင္ ၾကားမွာ နင္အရင္ ငါအရင္ဆိုတဲ႔
    တြက္ကပ္မႈေတြေၾကာင္႔ က်မနဲ႕ေမာင္ ၾကား
    အစိမ္းေရာင္ ေဖ်ာ႔ေဖ်ာ႔ေလးထင္လာခဲ႔တယ္
    နင္မလြမ္းဘူး ငါမလြမ္းဘူးဆိုတဲ႔
    သံသယစိတ္ေလးေၾကာင္႔ က်မနဲ႕ေမာင္ ၾကား
    ေဝးသြားသလို အရိပ္ေလးေတြထင္ခဲ႔ၾကတယ္
    တကယ္ေတာ႔ က်မနဲ႕ေမာင္ တြက္ကပ္မႈေလးျဖစ္ျဖစ္
    မာနေလးျဖစ္ျဖစ္ ငါ ဆိုတဲ႔အတၱေလးျဖစ္ျဖစ္
    ကြယ္ေပ်ာက္ႏိုင္ခဲ႔မယ္ဆိုရင္
    ေမာင္ နဲ႕က်မၾကားက အစိမ္းေရာင္ေလးကေန
    ၂ေယာက္ေပါင္း ၁ဘဝဆိုတဲ႔ အလင္းေရာင္ေလးေျပာင္းလဲသြားႏိုင္ပါတယ္
    ေမာင္ နဲ႕က်မၾကား လူခ်င္းသာေဝးတာ
    စိတ္ခ်င္းအျမဲနီးစပ္သြားႏိုင္ပါတယ္
    ဘာလို႕လဲဆိုေတာ႔ ေမာင္ နဲ႕က်မက အရမ္းခ်စ္ခဲ႔ၾကတဲ႔ ခ်စ္သူေတြေလ