• မိန္းမတေယာက္၏ ခံယူခ်က္ (၂)



    ေမာင္နဲ႔က်မ ဘာျပႆနာမွမရိွပဲ ခ်စ္လာခဲ႔ၾကတာ အခုဆို ၂ႏွစ္ခြဲၾကာခဲ႔ပါျပီး
    ေမာင္ကေတာ႔ က်မကို တခါမွစိတ္မဆိုး စိတ္လဲမေကာက္ ေနာက္ဆံုးသဝန္ေတာင္မတိုတတ္လို႕
    မင္း ေမာင္႔ကို တကယ္ေရာ ခ်စ္တာလား လို႔ေတာင္ ေမးယူတဲ႔အထိပါ
    က်မစိတ္မေကာက္တတ္တာမဟုတ္ပါဘူး မိန္းကေလးပဲစိတ္ေကာက္တတ္တာေပါ႔။
    ေမာင္တခုအခ်ိဳးမေျပတိုင္းသာ စိတ္ေကာက္ရမယ္ဆိုရင္ ေမာင္ရယ္ ေန႔တိုင္းေကာက္ေနရမွာေပါ႔ လို႔ေျပာေသာအခါ
     ေမာင္က ေကာက္ေပါ႔ ေမာင္ေခ်ာ႔မွာေပါ႔ ေမာင္က ေခ်ာ႔ခ်င္တာ လို႕ ေျပာျပီး သူပဲ ေကာက္သြားေသးသည္။
    ေမာင္နဲ႔က်မ ခ်စ္သူစျဖစ္ကတည္းက ေမာင္ပထမတုန္းကၾကင္နာျပသည္းျပေနေသးသည္။
    ၃လေလာက္ၾကာေတာ႔ေမာင္ဘက္ကပဲအရင္ေျပာင္းလဲလာခဲ႔သည္။
    ေမာင္သည္ အရင္လိုဖုန္းမွန္မွန္မဆက္တဲ႔အခါ က်မျပႆနာမရွာခဲ႔ပါ ဘာလို႔မဆက္တာလဲေမးခဲ႔ရင္ တေန႔တမ်ိဳးမရိုးရတဲ႔ ေမာင္႔အေၾကာင္းျပခ်က္မ်ားကို လက္ခံခဲ႔သည္။
    က်မအဲဒီကိစၥေလးအတြက္နဲ႕ေမာင္႔ကိုရန္မရွာခ်င္ပါ။
    ေမာင္နဲ႔က်မ ျပႆနာျဖစ္ရမည္ကိစၥဆို က်မတခါမွ်မလုပ္ခဲ႔ပါေလ။
    အရင္လိုက်ဴရွင္ေတြမွန္မွန္လာမၾကိဳေတာ႔အခါ က်မေမာင္႔ကိုစိတ္မဆိုးမိပါ။
    ေမာင္႔မွာ ကိုယ္ပိုင္လြတ္လပ္ခြင္႔ရိွသည္ဟု ယူဆထားေသာေၾကာင္႔ျဖစ္သည္။
    ေမာင္နဲ႔က်မ ခ်စ္သူစျဖစ္သည္နဲ႔ က်မကိစၥ က်မအနားမွာပဲ အျမဲေနရမည္ အျမဲလုပ္ေပးရမည္ဟု ယူမဆထားပါ။
    ေမာင္သည္ခရီးသြားရတာၾကိဳက္သည္။တခါတရံေမာင္သည္ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕အတူခရီးထြက္တတ္သည္။
    ထိုအခါေမာင္က က်မကိုအဆက္သြယ္မလုပ္တတ္တဲ႔အခ်ိန္ေတြလဲ ရိွတတ္ေသးသည္။
    အဲခါက်ရင္လဲ က်မစိတ္ဆိုးသည္ကအမွန္ပင္။
    ေမာင္ျပန္လာတဲ႔အခါတြင္ ေမ ေမာင္အဆက္သြယ္မလုပ္တာ စိတ္မဆိုးဘူးလား... ဟုေမးတတ္သည္။
    က်မစိတ္ဆိုးေပမဲ႔ ေမာင္အေဝးေရာက္ေနတဲ႔အခ်ိန္မွာ
    ေမာင္႔ကိုစိတ္လြတ္ကိုယ္လြတ္ေပ်ာ္ေစခ်င္တယ္ ေမာင္ က်မေၾကာင္႔ေမာင္စိတ္မေပ်ာ္မွာစိုးတယ္ေလ
    ေျပာတဲ႔အခါ သိပါတယ္ မင္းကေမာင္႔မွမခ်စ္တာ လို႕ စိတ္ေကာက္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေသးသည္။
    ေမ စိတ္ေကာက္ျပပါ ဟုအၾကိမ္ၾကိမ္ေတာင္းဆိုျပတဲ႔အခါ က်မသေဘာက်ေနေသးသည္။
     ေမသိလား ေမက ေမာင္အရင္လူေတြနဲ႕မတူ တမူထူးျခားလို႔မသိဘူး ေမ႔ကိုေမာင္ပိုခ်စ္ေနတယ္
    ကပ္ခၽြဲတတ္ေနေသးသည္။ေမာင္က်မအေပၚ ဆိုးတတ္ျပေသးသည္
    ။မွတ္မွတ္ရရ ေမာင္ကိုစေနာက္ခ်င္တာနဲ႔ က်မေမာင္႔ကိုစိတ္ဆိုးခ်င္ေယာင္ေဆာင္ခဲ႔ဖူးသည္။ ေမဘာျဖစ္ေနတာလဲ
    ဘာလို႔ေမာင္႔ကိုစကားမေျပာတာလဲကြာ ေမေမာင္႔ကိုမခ်စ္ေတာ႔ဘူးလား ေမာင္႔အေပၚဘာလို႔ေျပာင္းလဲသြားတာလဲ မရပ္မနားေမးခြန္းေတြနဲ႕ ပူပန္ေနသည္႔ေမာင္႔မ်က္ႏွာကိုၾကည္႔ျပီး
    က်မသနားသြားသည္။က်မတကယ္သာစိတ္ဆိုးခဲ႔မယ္ဆိုရင္ ေမာင္ဘယ္လိုမ်ားေနမလဲ။
    ေမာင္နဲ႔က်မခ်စ္သူ စျဖစ္တုန္းက နည္းနည္းေလးမွ် က်မအေပၚမၾကင္နာျပေပ။
    စကားေျပာလွ်င္လဲဘုက်တတ္ေသးသည္။
    က်မကိုလဲ အျမဲလိုလိုပစ္ထားခဲ႔သည္။
    က်မနည္းနည္းေလးမွ် ေမာင္႔အေပၚ စိတ္မဆိုးခဲပါ။ေနာက္ၾကာလာေတာ႔ ေမာင္က်မအေပၚဂရုစိုက္တတ္လာသည္။စကားဆိုလဲ

    ေကာင္းေကာင္းေျပာလာသည္။က်မေမာင္ေနာက္အရမ္းၾကီးမလိုက္ပါ။
    လူဆိုတာ လိုက္ရင္ေျပးတတ္တယ္ေလ။က်မေမာင္႔ကို လြတ္လပ္ခြင္႔အျပည္႔ေပးထားသည္။
    ကိုယ္ရဲ႕အခ်စ္စစ္မွန္ရင္ ကိုယ္ဆီတန္ျပန္လာမည္ဟု က်မယံုၾကည္ထားသည္။
    ေမာင္က်မအေပၚစစ္မွန္သည္ျဖစ္ေစ မစစ္မွန္သည္ျဖစ္ေစ က်မေမာင္႔အေပၚနဲနဲေလးမွ သံသယမျဖစ္ခဲ႔ပါ။
    ေမာင္ကို သံသယကင္းကင္းနဲ႔ခ်စ္သည္။
    ထို႕ေၾကာင္႔ေမာင္႔အေပၚထားသည္က်မအခ်စ္သည္ နည္းနည္းေလးမွ် မပူေလာင္ပါ။