• မိန္းမတေယာက္၏ ခံယူခ်က္(၁)


    ေမာင္နဲ႔က်မ ခ်စ္သူျဖစ္တာလဲနည္းနည္းထူးဆန္းသည္။ေမာင္က ငရႈပ္ငေပြတေယာက္ က်မကေတာ႔ ရိုးရိုးေအးေနတတ္သူတေယာက္ ျဖစ္သည္။ ေမာင္႔ကို ပ်ိဳတိုင္းၾကိဳက္ေသာ ႏွင္းဆီခိုင္ မို႔ က်မ နည္းနည္းေလးမွ ၾကည္႔မရခဲ႔ပါ။ ေမာင္ကလဲ က်မကို မာနၾကီးေသာမိန္းမဆိုကာ အရမ္းအျမင္ကတ္ခဲ႔သည္ဟုသိရသည္။ေမာင္နဲ႔က်မ မေမွ်ာ္လင္႔ပဲသူငယ္ခ်င္းဘဝသို႔ေရာက္ခဲ႔ၾကခဲ႔သည္မွာလဲ သူငယ္ခ်င္းမ်ားရဲ႕ ေျမာက္ပင္႔မႈမ်ားေၾကာင္႔သာျဖစ္သည္။ခင္မင္လာခဲ႔ၾကရင္ ေမာင္နဲ႔က်မ တေယာက္အေၾကာင္းတေယာက္သိလာတဲ႔အခါ သူငယ္ခ်င္းသံေယာဇဥ္ေတြတိုးလာကာ တေန႔ေမာင္က က်မ ရင္ဖြင္႔ခဲ႔မည္ဟု က်မမထင္ထားေပ။ေမာင္ရင္ဖြင္႔တုန္းက တခုထူးဆန္သည္။ တျခားေကာင္ေလးေတြလိုလဲ ကဗ်ာစာေပေတြလဲမဖြဲ႕ျပခဲ႔ သူငယ္ခ်င္းစျဖစ္ကတည္းက က်မကို ၾကိဳက္ေၾကာင္းလဲမျပသခဲ႔။ေမာင္ရင္ဖြင္႔သည္႔ေန႔ ကသူငယ္ခ်င္းေတြလဲမရိွခဲ႔ က်မတေယာက္တည္း ကန္ေဘာင္သို႔ထိုင္ေနခ်ိန္ ေမာင္က ႏွင္းဆီတပြင္႔ကိုထိုးေပးျပီး ေမ႔ကိုခ်စ္တယ္ လို႔သာေျပာခဲ႔သည္။ရုတ္တရက္လာေျပာေသာေၾကာင္႔ ရင္ခုန္ခ်ိန္ပင္မရလိုက္ေပ။ ေမာင္က်မဆီက အေျဖေတာင္းတုန္းကလဲ တႏွစ္ၾကာသည္။တျခားေကာင္ေလးေတြနဲ႕မတူတာေတာ႔အမွန္ပင္။အေျဖေတာင္းခဲ႔သည္႔ေန႔ကလဲ ႏွင္းဆီတပြင္႔ေလးကို ပန္ခိုင္းလိုက္သည္။ျပီးေတာ႔ ေမကက်ေနာ္ခ်စ္သူျဖစ္သြားျပီေနာ္ ဟုဆိုခဲ႔သည္။အဲလို တဇြတ္ထိုးဆန္ေသာ ေမာင္႔ကို တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ခ်စ္သြားလိမ္႔မည္ဟု မထင္ထားခဲ႔ေပ။

    ပထမခ်စ္သူစျဖစ္ေတာ႔ ေမာင္ကအရင္ဆံုး က်မကိုဒီလိုေန ဟိုလိုေန အရင္ဦးဆံုး စေျပာေတာ႔သည္။ေမာင္နဲ႔က်မ ခ်စ္သူစျဖစ္ခဲ႔သည္႔ေန႔မွစျပီး ေမာင္က်မအေပၚ အလြန္သဝန္တိုသည္။သူငယ္ခ်င္းေကာင္ေလးမ်ားကိုလဲ ရယ္ျပလွ်င္မၾကိဳက္ ဟိုေကာင္ေလးနဲ႔စကားေျပာလွ်င္မၾကိဳက္ ေခတ္ဆန္ဆန္ေနလွ်င္လဲ စိတ္ေကာက္တတ္သည္႔ ေမာင္ျဖစ္သည္။ထိုခ်ိန္မွစကာ က်မသည္ ျမန္မာဆန္ဆန္ အဝတ္စားေလးကိုပင္ၾကိဳက္တတ္လာသည္။ေမာင္သည္ ငရုတ္သီးမၾကိဳက္။ ငရုတ္သီးျမင္ရင္မေနႏိုင္သည္႔က်မသည္ အစပ္ကိုပင္ မထိေတာ႔ေပ။က်မသူငယ္ခ်င္းမ်ားက အမိန္႔ေပးလြန္းေသာ ေမာင္႔ကိုအရမ္းမုန္းၾကသည္။စိတ္မပ်က္ဘူးလား ေမးေသာအခါ တခါတရံေတာ႔ စိတ္ပ်က္မိပါသည္။ဒါေပမဲ႔ ျပန္ေတြးလိုက္တဲ႔အခါ ေမာင္႔က်မကိုခ်စ္လြန္းေသာေၾကာင္႔ ဆိုေသာ အေတြးနဲ႔တင္ က်မေပ်ာ္ခဲ႔သည္မွာ အမွန္ပင္။
    ေမာင္က်မဆီဖုန္းဆက္လို႔ ဖုန္းမအားတဲ႔အခါ

    ဘာလုပ္ေနတာလဲ ဘယ္သူနဲ႔ေျပာေနတာလဲ ေမာင္႔အျပင္ဘယ္ေကာင္ေလးေတြနဲ႔ ေျပာေနတာလဲ

    ဆိုေသာေမာင္႔သံသယေမးခြန္းေတြကို က်မစိတ္ဆိုးမိသည္။သိုေသာ္ က်မေမာင္႔ကို စိတ္ဆိုးအေၾကာင္းဘယ္ေတာ႔မွမျပသပါ။ေမာင္႔ကို ေသခ်ာရွင္းျပလိုက္ပါသည္။တခါတရံ ေမာင္က ဆက္ရစ္ေနတတ္ေသးသည္။ စိတ္ရွည္သည္းခံ လမ္းေၾကာင္းမွန္ဆိုေသာ စကားကို ေမေမေျပာတာက်မၾကားဖူးသည္။ထို႕ေၾကာင္႔ ေမာင္ရစ္သမွ်ကို စိတ္မဆိုးပဲ ေမာင္ရစ္သမွ် အခ်ိန္တိုင္းကို စိတ္ရွည္လက္ရွည္ရွင္းျပႏိုင္ခဲ႔သည္။ေနာက္ၾကာလာတဲ႔အခါ ေမာင္သည္ က်မအေပၚအရင္လိုမရစ္ေတာ႔ပါ။
    သံသယေမးခြန္းေတြကိုလဲမေမးေတာ႔ပါ။တခါတေလ ေမ ေမာင္႔ကိုေအာ္ၾကည္႔ပါ ေမေအာ္သံေလးနားေထာင္ခ်င္လို႔ပါ ဆိုေသာအေျပာက်မၾကားတဲ႔အခါ စိတ္ခ်မ္းသာမိေသးသည္။ ေမာင္႔ကို က်မသူငယ္ခ်င္းမ်ားေရွ႕တြင္း ေမာင္႔ကိုေရွ႕တန္းတင္သည္။ေမာင္ကအျမဲအႏိုင္ယူခဲ႔ေပမဲ႔ေမာင္ကိုမႏွိမ္ခဲ႔ေပ။ေမာင္႔ကိုသူတို႔ေရွ႕တြင္ပိုဂရုစိုက္ျပခဲ႔သည္။ထိုအခါေမာင္သည္ ေက်းဇူး ေမ ဟု တိုးတိုးေလးေျပာတတ္ေသးသည္။ ေမာင္႔ကြယ္ရာတြင္ ေမာင္႔ေကာင္းေၾကာင္းေတြသာေျပာျပခဲ႔သည္။ လူဆိုတာ အားေပး ေျမွာက္ေျပာျပမွ အထင္ၾကီးတတ္က်တယ္ေလ။က်မရဲ႕ေမာင္ကို လူတိုင္းအထင္ၾကီးေစခ်င္သည္။က်မေမာင္႔ကို ပိုင္ဆိုင္ထားတာ ကံေကာင္းတယ္လို႔ သူမ်ားအေျပာမ်ားကို ပိုလိုခ်င္ခဲ႔သည္။ေမာင္က်မအေပၚ အႏိုင္ယူမႈကို ေကာင္းအကြက္အျဖစ္က်မေျပာျပေသာအခါ... မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းမ်ားက အားက်လိုက္တာ လို႕ေျပာၾကသည္။ ေမာင္႔က ငါကိုအရမ္းအႏိုင္ယူတယ္ ငါစိတ္ညစ္တယ္လို႔ေျပာလိုက္ရင္...ေသခ်ာတယ္ေလ ေမာင္႔ကိုမေကာင္းျမင္ၾကေတာ႔မွာေလ။ထို႔ေၾကာင္႔ ေမာင္႔ကိုက်မခ်စ္ေသာေၾကာင္႔ က်မေတာင္ဆိုးကြက္ေတြကို အေကာင္းျမင္ႏိုင္ခဲ႔သလို ပတ္ဝန္းက်င္ကလဲ အဲလိုသာျမင္ေစခ်င္တယ္....
    က်မ ေမာင္႔ကိုခ်စ္သည္။လူတေယာက္ကို ခ်စ္လွ်င္ တတ္ႏိုင္သမွ် အေကာင္းျမင္ႏိုင္လွ်င္ ေသခ်ာတာေပါ႔ ဒီခ်စ္သူကိုယ္အေပၚ ကိုယ္ျမင္သလို ျပန္ေကာင္းမယ္ဆိုကိုေပါ႔.....။